11 februari Ondernemers Event en VVD Noord-Holland Dag

Op 11 februari 2017 wordt voor de tweede keer de Noord-Holland Dag voor VVD Leden gehouden in Claus Park Collection Bosweg 19, 2131 LX te Hoofddorp. Deze dag wordt geopend met het Ondernemers Event waarbij Ondernemers, leden en geïnteresseerden van harte welkom zijn.

Parkeren en toegang zijn gratis, alleen de consumpties komen voor eigen rekening.

De line-up

Minister Henk Kamp, Europarlementariër Cora van Nieuwenhuizen, Tweede Kamerleden Tamara van Ark, Aukje de Vries, Barbara Visser, Rudmer Heerema, Jeroen van Wijngaarden, Daniël van der Ree en de kandidaat Tweede Kamerleden uit Noord-Holland, Sophie Hermans, Dilan Yesilgöz- Zegerius, Sven Koopmans, Jan Middendorp, onze kandidaat Wybren van Haga, Martijn Bolkestein, Jacco Heemskerk, Robert van Rijn, Rosemarijn Dral, Falco Hoekstra, Erik Struijlaart, Crys Larson. Landelijk secretaris: Stephanie ter borg. Maatschappelijk Middenveld: Jos Boontjes.

Het ochtendprogramma is voor zowel leden als niet-leden toegankelijk en heeft deels een op ondernemers gericht programma met medewerking van onder andere minister Kamp en Europarlementariër Cora van Nieuwenhuizen en deels een algemeen deel waarbij onze Noord-Hollandse Tweede Kamerkandidaten de hoofdrol vervullen.

Graag willen we u nog extra attenderen op het middagprogramma dat geheel in het teken staat van de voorbereidingen op de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018.

Het middagprogramma is besloten en alleen voor leden toegankelijk. Voor het middagprogramma kunt u zich aanmelden via MijnVVD (onderdeel Evenementen).

Er zijn een vijftal workshops, te weten:

13.00 – 13.45 uur

• Workshop door algemeen secretaris Stephanie ter Borg voor onder andere secretaressen van lokale netwerken over de procedure met betrekking tot de gemeenteraadsverkiezingen.
  •  Workshop door Tamara van Ark, landelijk campagneleider voor onder andere lokale campagneleiders over de komende campagnes.
  • Workshop Maatschappelijk Middenveld door Jos Boontjes, zij neemt u mee in de ontwikkeling van het netwerk LiMM en maken we duidelijk hoe u daar uw voordeel mee kan doen. Daarnaast zal er een interactief onderdeel zijn waarin u geholpen wordt uw 'eigen relevante maatschappelijk middenveld' te identificeren.  Tot slot zullen handvatten aangereikt worden hoe u zich, afhankelijk van uw positie in de partij, het beste kunt bewegen in dat middenveld.

14.00 – 16.30 uur

Vanuit het landelijke programma De Lat Ligt Hoger:

• Workshop ‘de winnende lijst’ door Martijn Bolkestein en Jelle van Nuland, is bestemd voor iedereen die te maken heeft met de samenstelling van de lijst: voorzitters, secretarissen, scouting/talent bestuursleden, etc.
  • Workshop ‘het winnende verkiezingsprogramma’ door Barbara Visser en Daan de Neef is voor fractievoorzitters, bestuurders, lokale campagneleiders en leden/schrijvers van verkiezingsprogramma's (commissies).