3 maart Wybren van Haga bij het Sociëteit Verkiezingsdebat

Op vrijdag 3 maart is onze kandidaat Wybren van Haga aanwezig bij de Sociëteit Vereeniging voor een verkiezingsdebat. Voorafgaand is er in het VVD Café in de Koningstraat 54 een vrijdagmiddagborrel.

De landelijke verkiezingen zijn in aantocht en dat worden volgens velen de belangrijkste verkiezingen ooit. Alle reden voor een boeiende, informatieve avond in de Sociëteit. Deze staat onder leiding van radio/Tv-journalist Frénk van der Linden. Journalisten/commentatoren Remco Meijer (Volkskrant) en Carla Joosten (Elsevier) verzorgen met Frénk het eerste deel van de avond. Ze zijn goed ingevoerd in de landelijke politiek.

Daarna volgt een debat tussen politici van D66, GroenLinks, PvdA, SP en VVD. Vanuit de landelijke politiek betreden de kandidaten Tjeerd de Groot (D66), Nevin Özütok (GroenLinks), Marith Volp (PvdA), Renske Leyten (SP) en Wybren van Haga (VVD) ‘de ring’. Ook lokale politici van deze partijen leveren een bijdrage.

De journalisten zullen de discussie van commentaar voorzien. Er komen stellingen aan bod over:

• Het vreemdelingenvraagstuk;
  • Gezondheidszorg;
  • De economische situatie van ons land.

Het programma start om 20.00 uur en is voor iedereen toegankelijk. Dankzij een bijdrage van de deelnemende politieke partijen is de toegang vrij.

Dagschotel:
Om 18.00 uur wordt voor € 15,- een dagschotel geserveerd (meld u voor de dagschotel vooraf aan via aanmelden@societeitvereeniging.nl

Zijlweg 1, 2013 DA Haarlem