Jeroen Boer op plek 6 van de lijst voor de provinciale verkiezingen!

Op woensdag 23 november is in Uitgeest, tijdens de ALV van de VVD regio Noord-Holland de kandidatenlijst voor de Provinciale Staten verkiezingen vastgesteld. Onze Haarlemse Jeroen Boer staat op een glansrijke 6e plek!

In Uitgeest waren veel enthousiaste leden uit Haarlem en Zandvoort  aanwezig die Jeroen kwamen steunen. Jeroen heeft zich in de afgelopen 12 jaar als raadslid op de kaart gezet in Haarlem. Terechte steun van de aanwezige leden en een mooie 6e plek op de kandidatenlijst voor de Provinciale Staten verkiezingen is dan ook een bekroning op al die jaren hard werken als raadslid in Haarlem. De komende tijd zal Jeroen zich inzetten voor een goede uitslag in maart 2023. Om dit te realiseren is ook de steun van de leden weer hard nodig!

Jeroen is het bestuur, de fracties en leden van het Netwerk Haarlem Zandvoort dankbaar voor alle support en hij kan niet wachten om zich in te zetten in de provincie. We gaan er een suc6volle campagne van maken!