Haarlem kleurt VVD

Goed een maand voor de Provinciale Staten verkiezingen op 18 maart zijn vrijwilligers van de VVD Haarlem de stad in gegaan om de eerste posters op te hangen. Daarmee begint de campagne van de liberalen ook in de stad echt voelbaar te worden. ‘We hebben een goed verhaal en een goede kandidaat op een mooie plek op de lijst’, aldus campagneleider en VVD bestuurslid Anne van Pinxteren.

De VVD in Haarlem gaat de Provinciale Staten verkiezingen in met de slogans ‘Volle kracht vooruit’ en ‘Wiesehahn werkt’. Van Pinxteren legt uit: “We hebben in Haarlem gekozen voor een vergrotende trap van de landelijke lijn ‘De VVD houdt koers’. We zijn een energieke afdeling en Marco Wiesehahn is ook een echt liberale en energieke Haarlemse kandidaat. Overigens is hij de hoogst geplaatste Haarlemmer van alle liberale partijen”.

Volgens Van Pinxteren staat er nog veel op de rol. Zo komen minister Schippers, fractievoorzitter Halbe Zijlstra en staatssecretaris Wiebes de komende weken de stad bezoeken. “We zijn er in Haarlem dan ook klaar voor om bij de verkiezingen op 18 maart echt een goede uitslag te maken”, besluit de Haarlemse.

Zie ook: http://www.marcowiesehahn.nl/