Een nieuwe winkel in de Gierstraat: de VVD Campagnewinkel

Woensdagmiddag 5 maart jl. heeft VVD minister Jeanine Hennis-Plasschaert onze campagnewinkel officieel geopend. De minister sprak vol lof over deze pop-up store. "Ik ben ervan overtuigd dat deze winkel zijn vruchten af zal werpen". De winkel is tot en met 19 maart, de dag van de gemeenteraadsverkiezingen, open. In onze campagnewinkel kunt u in contact komen met raadsleden en kandidaatsraadsleden van de VVD.

Iedereen –leden, VVD stemmers, sympathisanten, geinteresseerden, twijfelaars of voorbijgangers- is welkom  in onze VVD winkel. Voor een praatje, vragen over het VVD verkiezingsprogramma, voor informatie over de VVD standpunten, een kop koffie, thee of gewoon voor de gezelligheid.

Graag zien we u gauw in onze campagnewinkel in de Gierstraat nr 83. Gewoon even binnenlopen. Gewoon even doen!

Wij zijn er voor Haarlem.

Bekijk op Facebook meer foto's van de opening:https://www.facebook.com/pages/VVD-Haarlem/169065999840857