Haarlemse VVD de wijken in

De afgelopen weken is de Haarlemse VVD de wijken in getrokken om met inwoners van Haarlem te praten over hun wensen en zorgen. Lijsttrekster Anne Sterenberg trotseerde met (kandidaat)raadsleden Jeroen Boer, Peter van Kessel, Mirjam Otten, Robert-Jan Baars en enkele vrijwilligers de kou. Ook statenlid Marco Wiesehahn was van de partij.

Allereerst werd het Ramplaankwartier aangedaan. Een prachtige groene wijk. Daar bleek alleen wel dat op de Rollandslaan nog altijd te hard wordt gereden.  Verder zijn mensen daar goed bezig met de duurzaamheid van de wijk.

Vervolgens werd De Krim bezocht. Er was daar met name veel ongenoegen rondom de bouw van een woontoren. De procedure daaromtrent verdient - zachtst gezegd - geen schoonheidsprijs. De buurtbewoners hadden beter betrokken kunnen worden. Kandidaat raadsleden Ramon Valk en Robert-Jan Baars zijn daarop naar de jaarvergadering van de wijkraad geweest om naar de bewoners te luisteren.

Daarna is Oosterduin bezocht. Het veld van SV Alliance lag er goed bij. Zorgpunt was wel dat op uitgaansavonden spiegeltjes van auto's werden vernield aan de Parnassiakade. Ook zou wat meer groen gewenst zijn.

De komende weken en ook na de verkiezingen zal de Haarlemse VVD nog tal van andere wijken aandoen om met Haarlemse inwoners in gesprek te gaan.

Wilt u dat we ook in uw wijk langskomen? Neem dan contact met ons op via: https://haarlem.vvd.nl/contact