VVD Haarlem benoemt lijsttrekker

Op dinsdagavond 22 juni hebben de leden van de Haarlemse VVD raadslid Peter van Kessel (38) aangewezen als de lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Vorige maand motiveerde het bestuur zijn voordracht nog door te stellen dat: “Peter is opgevallen door zijn positieve en constructieve houding. Met Peter kiest de Haarlemse VVD ervoor om samen met andere partijen te werken aan het Haarlem van morgen.” Binnen de Haarlemse VVD is er grote steun voor de officiële benoeming van Peter Van Kessel tot lijsttrekker. Er waren geen tegenkandidaten gesteld.

Peter Van Kessel: “Er is werk aan de winkel in Haarlem. Hopelijk kunnen we Corona snel achter ons laten en vooruit kijken. We zullen samen op zoek moeten gaan naar oplossingen voor de problemen van Haarlemmers. Er is geen betaalbare woning meer in Haarlem te vinden en de gezondheidszorg staat onder grote druk. Verder valt mij op dat de gemeente grote moeite heeft een oprecht gesprek met Haarlemmers te voeren bij belangrijke besluiten. Dat vraagt echt om een andere houding.”