1) Klopt het dat er momenteel sprake is
van grote wachtrijen tot ver buiten het stadhuis om een bonnetje te kunnen
krijgen om een afspraak te maken bij het loket burgerzaken? Wat zijn deze
wachttijden?
2) Klopt het dat er momenteel sprake is
van lange wachttijden voor dienstverlening bij het loket burgerzaken? Betreft
dit alle dienstverlening of betreft dit specifieke dienstverlening? Wat zijn de
wachttijden?
3) Klopt het dat er momenteel sprake is
van beperkte mogelijkheden om via de website of telefonisch afspraken in te
plannen voor diensten van loket burgerzaken?
4) Indien u de wachtrijen en wachttijden
kunt bevestigen, is er sprake van een incident of komt dit vaker in deze proporties
voor?
5) Wat is het probleem waardoor deze
wachtrijen en wachttijden worden veroorzaakt?
6) Welke (tijdelijke en structurele) oplossingen
zijn er in voorbereiding om de wachtrijen en wachttijden op te lossen?
7) Bent u bereid om deze vragen te
beantwoorden binnen een week, voorafgaand aan het vragenuur op donderdag 16
juni?