PLEK 10 VOOR HAARLEMMER MARCO WIESEHAHN OP VVD KIESLIJST ZEKERGESTELD

VVD leden in Noord-Holland nemen voorgestelde kieslijst vrijwel zonder wijzigingen over

Bij de algemene ledenvergadering van de VVD Noord-Holland hebben de aanwezige VVD leden de door het provinciebestuur voorgestelde kieslijst nagenoeg ongewijzigd overgenomen. Daarmee hebben ook de Haarlemse VVD-ers Marco Wiesehahn (nr. 10), Maya Funnekotter (nr. 32) en Martin Hagen (nr. 36) hun plaats op de kieslijst zeker gesteld.

“Het blijft altijd ongewis of er op jouw plek geen tegenkandidaten gesteld worden bij dit soort vergaderingen. Dat is niet gebeurd en dat is het resultaat van een gedegen selectieprocedure door het provinciebestuur. Er was brede steun voor de voorgestelde lijst onder de leden en dat wekt heel veel vertrouwen”, aldus Wiesehahn.

Naast de lijsttrekker Elisabeth Post zijn ook onder andere de huidige fractievoorzitter in de Provinciale Staten Cees Loggen en de Amsterdamse stadsdeelbestuurder Paul Slettenhaar door de VVD leden bekrachtigd in hun plekken 2 en 3 op de kieslijst. De provinciale staten verkiezingen vinden plaats op 18 maart 2015 en zijn mede bepalend voor de samenstelling van de Eerste Kamer.