Fundraising VVD Haarlem groot succes

Op maandagavond vond bij 'To Amuse' het walking diner van de VVD Haarlem plaats. Onder leiding van Michel Lambermon werd er een overheerlijk 5-gangendiner geserveerd.

Bij het druk bezochte diner met als thema ‘Minder regels, meer ondernemen’ was er volop mogelijkheid om van gedachten te wisselen met Tweede Kamerleden Barbara Visser en Ingrid de Caluwé. Daarnaast waren de Wethouder Cornelis Mooij en Lijsttrekker Rob de Jong aanwezig. Dankzij het inspirerende verhaal van Jan-Dirk Enschedé over de recente ontwikkelingen bij de Koninklijke Joh. Enschedé in Haarlem kwam het thema extra goed uit de verf.

Daarnaast hadden alle gasten de mogelijkheid om kennis te maken met de kandidaat-gemeenteraadsleden van de VVD Haarlem en werd er uitgebreid genetwerkt.

Mede door het enthousiasme van de gasten streeft de VVD Haarlem er naar om dit initiatief in de toekomst voort te zetten. De VVD Haarlem is Thijn de Ruijter dankbaar voor zijn inzet bij de organisatie van het diner. Daarnaast gaat onze dank uit naar 'To Amuse' voor de gastvrijheid en de sprekers voor hun inspirerende boodschap.

De VVD Haarlem blijft streven naar ‘minder regels, meer ondernemen’. Uiteraard maakt dit onderdeel uit van het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart. Lees hier ons gehele verkiezingsprogramma 2014-2018.